Účetnictví

Našim klientům pomáháme s vedením účetnictví, kdy každému vytváříme
individální řešení, které je v souladu s jejich podnikáním.

Vedení účetnictví

  • Zaúčtování přijatých a vydaných faktur včetně digitalizace dokladů.
  • Zpracování bankovního výpisu ve všech měnách.
  • Zpracování pokladních dokladů včetně digitalizace a sledování stavu pokladny.
  • Evidence majetku.
  • Vedení středisek a zakázek dle potřeby klienta.
  • Kontrola formální správnosti daňových dokladů.
  • Zpracování roční účetní závěrky.
  • Pravidelný přehled legislativních novinek.
  • Správa datových schránek.

Vyhotovení dokumentů
pro finanční správu

  • Příprava podkladů k daňovým přiznáním.
  • Příprava podkladů ke kontrolnímu hlášení.
  • Příprava podkladů k souhrnnému hlášení.
  • Zpracování přihlášky k registraci k daním (ze zákona, dobrovolná registrace).
  • Zpracování přihlášky k registraci identifikované osoby.
  • Průběžné sledování a upozornění na termíny splatnosti daní.
  • Zastupování klienta na finančním úřadě.

Rekonstrukce účetnictví

  • Máte pocit, že něco není v pořádku? Pomůžeme vám odhalit a napravit chyby ve vašem účetnictví. Provedeme celkovou kontrolu veškerých dokladů až několik let nazpět.

Reporting

  • Průběžná konzultace výsledků společnosti.
  • Zasílání měsíčních přehledů o stavu pohledávek a závazků.
  • Výsledky dle jednotlivých zakázek.
  • Výsledky dle jednotlivých středisek.
  • Další sestavy dle potřeby klienta.

Potřebujete poradit?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Kontakty

Ⓒ 2021 - Všechna práva vyhrazena